torsdag 28 november 2013

En person som betydde mycket för dig när du var liten

Jag har valt att måla David Beckham, en väldigt berömd och känd fotbollspelare. Han har betytt väldigt mycket för mig i början av mitt liv. Tack vare att jag älskar fotboll så började jag snabbt gilla honom. När jag var liten så kollade jag alltid på fotboll och hejade på Manchester United, och just där spelade Beckham. Han har betytt mycket för min fotbollskarriär genom livet.

Hur jag gjorde bilden: Jag började med att hitta en karikatyr bild av honom i PSG. Sedan började jag med att måla formerna runt och sedan var de bara att färglägga och göra detaljer. Sen så skulle man göra en ram till, jag tog en ganska enkel blå ram.

Resultatet: Jag är sjukt nöjd med hur den blev. Nog den bästa bilden jag målat hittills. Framför allt nöjd med att jag fick formerna så bra och sedan att de ser ut som han. Men jag tycker den blev perfekt i alla fall.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar